Serwis, utrzymanie i wsparcie

Mera świadczy specjalizowane usługi serwisu automatycznych systemów poboru opłat oraz innych urządzeń i systemów dostarczanych przez Mere. Posiadając wysokie kompetencje, doświadczenie oraz dysponując rozbudowaną siecią oddziałów i punktów serwisowo-logistycznych, Mera świadczy usługi serwisu również na rzecz dostawców innych produktów i usług oraz ich Klientów (np. urządzeń obsługujących strefy płatnego parkowania).

Mera opracowuje nowe rozwiązania techniczne i technologiczne niezbędne do utrzymania bieżącej sprawności serwisowanych urządzeń. Dzięki temu, potrafimy także rozwiązywać problemy techniczne w urządzeniach starszych konstrukcji, do których producenci nie są już w stanie dostarczać podzespołów zamiennych.

Mera świadczy kompleksowe lub w wybranych zakresach usługi wsparcia w następujących obszarach:

  • Dostawy, przemieszczenia, demontaże urządzeń
  • Serwis urządzeń i podzespołów w siedzibie Mery
  • Serwis urządzeń on-site
  • Usługi wsparcia:
    • 1 Linia – help desk
    • 2 i 3 linia wsparcia
  • Usługi centralne
    • monitoring stanów i alertów
    • generowanie raportów i statystyk
    • rozliczenia i uzgodnienia transakcji
    • export  danych dos systemów zewnętrznych
  • Serwis oprogramowania

Nasze instalacje

Zdalne zarządzanie