Serwis, utrzymanie i wsparcie
Mera świadczy specjalizowane usługi serwisu automatycznych systemów poboru opłat oraz innych urządzeń i systemów dostarczanych przez Mere. Posiadając wysokie kompetencje, doświadczenie oraz dysponując rozbudowaną siecią oddziałów i punktów serwisowo-logistycznych, Mera świadczy usługi serwisu również na rzecz dostawców innych produktów i usług oraz ich Klientów (np. urządzeń obsługujących strefy płatnego parkowania).
Mera opracowuje nowe rozwiązania techniczne i technologiczne niezbędne do utrzymania bieżącej sprawności serwisowanych urządzeń. Dzięki temu, potrafimy także rozwiązywać problemy techniczne w urządzeniach starszych konstrukcji, do których producenci nie są już w stanie dostarczać podzespołów zamiennych.
Mera świadczy kompleksowe lub w wybranych zakresach usługi wsparcia w następujących obszarach:
- Dostawy, przemieszczenia, demontaże urządzeń
- Serwis urządzeń i podzespołów w siedzibie Mery
- Serwis urządzeń on-site
- Usługi wsparcia:
- 1 Linia – help desk
- 2 i 3 linia wsparcia
- Usługi centralne
- monitoring stanów i alertów
- generowanie raportów i statystyk
- rozliczenia i uzgodnienia transakcji
- export danych dos systemów zewnętrznych
- Serwis oprogramowania