Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Zarząd Mera Systemy mając pełną świadomość, że sukces Spółki zależy głównie od spełnienia potrzeb i oczekiwań klienta w tym jego zadowolenia, przyjmuje jako nadrzędny cel działania taką produkcję wyrobów, która zaspokoi oczekiwania klientów pod względem jakości produktu i jego ceny, przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego i systematycznym wzroście finansowym Spółki.
W sposób ciągły doskonalimy się w kluczowych dla nas obszarach tj.:
- Jakości naszych produktów;
- Satysfakcji klientów;
- Ochronie środowiska.
Jako Zarząd Mera Systemy zobowiązujemy się do tego że:
- Nasze produkty i usługi są zgodne z polskimi i unijnymi wymaganiami prawnymi;
- Nasze działania będą stale zwiększały satysfakcję klienta;
- Nasza działalność będzie minimalizować negatywne odziaływanie na środowisko.
Realizujemy Nasze cele poprzez:
- Korzystanie z wysokiej jakości materiałów, sprzętów, technologii;
- Odpowiednią walidację i kontrolę naszych produktów i usług;
- Terminową realizację zamówień;
- Minimalizację emisji zanieczyszczeń do powietrza, wód i gleby;
- Minimalne wykorzystanie zasobów naturalnych;
- Prężnie działający Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Środowiskiem.
Jako Zarząd Mera Systemy zapewniamy, że podejmowane przez Spółkę działania są realizowane w oparciu o wdrożony, utrzymywany i ciągle doskonalony Zintegrowany System Zarządzania, który jest zgodny z wymaganiami norm ISO 9001 i ISO 14001 w zakresie: Projektowania i produkcji automatów biletowych, automatów pocztowych, automatycznych urządzeń do uiszczenia opłat, kiosków informacyjnych.
Oryginał dokumentu pt. Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest dostępny pod tym linkiem.