Serwis, utrzymanie i wsparcie

Kompleksowa usługa wsparcia.

Mera świadczy specjalizowane usługi serwisu automatycznych systemów poboru opłat oraz innych urządzeń i systemów dostarczanych przez Mere. Posiadając wysokie kompetencje, doświadczenie oraz dysponując rozbudowaną siecią oddziałów i punktów serwisowo-logistycznych, Mera świadczy usługi serwisu również na rzecz dostawców innych produktów i usług oraz ich Klientów (np. urządzeń obsługujących strefy płatnego parkowania).

Wsparcie starszych urządzeń.

Mera opracowuje nowe rozwiązania techniczne i technologiczne niezbędne do utrzymania bieżącej sprawności serwisowanych urządzeń. Dzięki temu, potrafimy także rozwiązywać problemy techniczne w urządzeniach starszych konstrukcji, do których producenci nie są już w stanie dostarczać podzespołów zamiennych.

Kompelskowe wsparcie w obszarach:

Dostawy, przemieszczenia, demontaże urządzeń

Serwis urządzeń i podzespołów w siedzibie Mery
Serwis urządzeń on-site
Usługi wsparcia:

  • 1 Linia – help desk / 2 i 3 linia wsparcia

Usługi centralne:

  • Monitoring stanów i alertów
  • Generowanie raportów i statystyk
  • Rozliczenia i uzgodnienia transakcji
  • Export danych dos systemów zewnętrznych
  • Serwis oprogramowania

Usługi operatorskie:

Wykorzystując swój potencjał finansowy i organizacyjny Mera pełni rolę operatora systemów poboru opłat lub świadczenia innych usług.

Do obowiązków Mery należy organizacja i poniesienie kosztów części lub całości systemu, w tym dostawa odpowiedniej infrastruktury sprzętowej, informatycznej i telekomunikacyjnej, zawarcie umów z agentami rozliczającymi transakcje kartowe, organizacja systemu kolekcji gotówki, utrzymanie ciągłej pracy systemu, przeprowadzanie uzgodnień i rozliczeń finansowych.

CZY MASZ PYTANIA?

Nie czekaj i daj nam znać jak możemy Ci pomóc! Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące naszej oferty, chętnie na nie odpowiemy. Napisz do nas lub zadzwoń, a nasi eksperci Ci pomogą. Twój sukces jest naszym celem – jesteśmy tu dla Ciebie!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

telefon: +48 22 731 76 33

fax: +48 22 731 76 34

e-mail: biuro@mera-systemy.pl