

Serwis, utrzymanie i wsparcie
Kompleksowa usługa wsparcia.
Mera świadczy specjalizowane usługi serwisu automatycznych systemów poboru opłat oraz innych urządzeń i systemów dostarczanych przez Mere. Posiadając wysokie kompetencje, doświadczenie oraz dysponując rozbudowaną siecią oddziałów i punktów serwisowo-logistycznych, Mera świadczy usługi serwisu również na rzecz dostawców innych produktów i usług oraz ich Klientów (np. urządzeń obsługujących strefy płatnego parkowania).

Wsparcie starszych urządzeń.
Mera opracowuje nowe rozwiązania techniczne i technologiczne niezbędne do utrzymania bieżącej sprawności serwisowanych urządzeń. Dzięki temu, potrafimy także rozwiązywać problemy techniczne w urządzeniach starszych konstrukcji, do których producenci nie są już w stanie dostarczać podzespołów zamiennych.

Kompelskowe wsparcie w obszarach:
Dostawy, przemieszczenia, demontaże urządzeń
• Serwis urządzeń i podzespołów w siedzibie Mery
• Serwis urządzeń on-site
• Usługi wsparcia:
- 1 Linia – help desk / 2 i 3 linia wsparcia
• Usługi centralne:
- Monitoring stanów i alertów
- Generowanie raportów i statystyk
- Rozliczenia i uzgodnienia transakcji
- Export danych dos systemów zewnętrznych
- Serwis oprogramowania

Usługi operatorskie:
Wykorzystując swój potencjał finansowy i organizacyjny Mera pełni rolę operatora systemów poboru opłat lub świadczenia innych usług.
Do obowiązków Mery należy organizacja i poniesienie kosztów części lub całości systemu, w tym dostawa odpowiedniej infrastruktury sprzętowej, informatycznej i telekomunikacyjnej, zawarcie umów z agentami rozliczającymi transakcje kartowe, organizacja systemu kolekcji gotówki, utrzymanie ciągłej pracy systemu, przeprowadzanie uzgodnień i rozliczeń finansowych.
CZY MASZ PYTANIA?
Nie czekaj i daj nam znać jak możemy Ci pomóc! Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące naszej oferty, chętnie na nie odpowiemy. Napisz do nas lub zadzwoń, a nasi eksperci Ci pomogą. Twój sukces jest naszym celem – jesteśmy tu dla Ciebie!