System centralny Platinum 1.0
Zarządzanie rozproszoną siecią biletomatów (lub innych urządzeń) nie byłoby możliwe bez narzędzia do bieżącego monitorowania, raportowania i administrowania.
Funkcje te pełni System Centralny (Platinum 1.0) umożliwiający m.in.:
- bieżące monitorowanie pracy urządzeń
- gromadzenie, przechowywanie i przegląd danych dotyczących stanów urządzeń
- gromadzenie, przechowywanie i przegląd danych dotyczących transakcji realizowanych na urządzeniach
- wsparcie obsługi eksploatacyjnej
- wsparcie serwisu technicznego
- generowanie raportów dotyczących stanu urządzeń, transakcji, rozliczeń, przeznaczonych dla: operatora urządzeń, innych użytkowników uprawnionych przez operatora/administratora.
System Platinum posiada funkcje administracyjne, które umożliwiają konfigurowalny, wielopoziomowy dostęp narzędzi dla właściwych grup użytkowników. Graficzny interfejs użytkownika Systemu Centralnego jest intuicyjny oraz dostępny z poziomu przeglądarki internetowej.