
Mera obecna jest na rynku automatycznego poboru opłat w transporcie publicznym praktycznie od jego narodzin. Od 2008 roku rozwijamy swoją ofertę w zakresie automatów biletowych gotówkowych i bezgotówkowych, instalowanych w pojazdach i lokalizacjach stacjonarnych. Nie tylko z uwagą monitorujemy zmiany na tym rynku, ale również jesteśmy inspiratorem i inicjatorem wielu innowacyjnych rozwiązań.
Współpracujemy z jednostkami samorządu terytorialnego, prywatnymi i publicznymi operatorami komunikacyjnymi, podmiotami organizującymi ten transport oraz dostawcami pojazdów.
Mera w sposób elastyczny podchodzi do formuły współpracy z Klientami i wspólnie z nimi wypracowuje, obustronnie korzystny, model współpracy: od dostawy urządzeń bezpośrednio do Klienta, poprzez współpracę z integratorami systemów miejskich oraz dostawcami pojazdów, aż po dostawę gotowych kompleksowych rozwiązań poboru opłat w transporcie publicznym.
Mera oferuje formuły długoterminowego finansowania swoich dostaw (m.in. dzierżawę lub leasing). Gotowi jesteśmy również pełnić rolę operatora systemu poboru opłat, ponosząc ciężar przygotowania i utrzymania infrastruktury systemu do tego przeznaczonego.
Nasze rozwiązania obecne są w całej Polsce, zarówno w dużej skali, jak ma to np. miejsce w Warszawie, gdzie działa ponad 1.500 naszych biletomatów, jak i u Klientów, do których dostarczyliśmy pojedyncze sztuki naszych urządzeń.
- Smart Mobility – inteligentne rozwiązania w transporcie
- Smart Government – inteligentna administracja
- Smart Living – poprawa jakości życia
stając się integralną częścią nowoczesnego, przyjaznego i „inteligentnego” otoczenia
Szczególną popularnością cieszą się stacjonarne urządzenia Mery, sprzedające bilety na przystankach kolei podmiejskich i aglomeracyjnych, tak jak ma to miejsce w przypadku Kolei Śląskich czy Warszawskie Kolei Dojazdowej.
.