Od poniedziałku na terenie Łodzi ruszył nasz nowy projekt, którego zadaniem jest podniesienie bezpieczeństwa jak i wygody pasażerów. Wirtualny bilet (nowość) wraz z ekranem dotykowym, do którego obsługi możemy wykorzystać np. długopis, maksymalnie zredukuje prawdopodobieństwo dotknięcia urządzenia – (przeniesienia drobnoustrojów i wirusów).

Razem z MPK – Łódź jesteśmy pozytywnie zaskoczeni bardzo dużym zainteresowaniem jakim cieszy się wirtualny bilet. Tylko w pierwszy dzień z tego rozwiązania skorzystano 2300 razy!

Jednak czym jest bilet wirtualny?

To pełnoprawny bilet, który kupimy w biletomacie, jednak zamiast wydruku ten, przypisywany jest do karty płatniczej. Podczas kontroli biletów wystarczy przyłożyć kartę płatniczą lub telefon do czytnika kontrolerskiego. To właśnie na nim wyświetlą się zakupione bilety. Nasz zakup możemy również w dowolnej chwili sprawdzić w biletomacie przykładając do niego np. kartę.

Więcej o naszej współpracy z MPK przeczytacie tutaj: https://www.transport-publiczny.pl/mobile/lodz-bilety-elektroniczne-mozna-zapisywac-na-karcie-platniczej-67012.htmlhttps://lnkd.in/e3AqSga